Diskuse

New York

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TK

osvetitel

3. 9. 2009 8:02
K New Yorskemu metru se da zaradit i ta podzemni draha

ktera spojuje NYC,Jersey city, Hoboken a Newark, a ma konecnou nebo, (zacatecnou):-)) "prave na 33th ulici in NYC. Ta je cistsi i lepe chlazena.

0 0
možnosti
LM

Aaron71

3. 9. 2009 7:15
Dobré i když nenové

Fotky jsou dobré. Ale neobjevil jste nic nového. Noční Manhattan? Kde jen jsem to viděl? Mnohem lepší jsou Vaše fotky s lidmi. Pouliční muzikanti a podobně je dobré. Budovy a neživé věci vyfotili před Vámi někteří už i lépe.:-)

0 0
možnosti
K

kuckyas

2. 9. 2009 20:02
Úžasné fotky,

v NY jsem byl, ale jak je zachycen od Vás to jsem zíral, jak někdo má takovou fantazii a umí tak krásně fotit! Ani pohledy jsem tak krásný neviděl. Klobouk dolů, kdo umí ten umí, a kdo neumí ten jen čumí fakt s otevřenou pusou!8-o

0 0
možnosti
LZL

Leporelo z lepenky

31. 8. 2009 20:27
Pecka

R^

0 0
možnosti
K

kejklíř

31. 8. 2009 16:36
Senzační

velice hezký a povedený fotky. Mě takhle nevyšly já to takhle neumím. JInak IVNY

0 0
možnosti
S

stand

31. 8. 2009 16:13
nevidim jednu fotku

jen vycvak ale asi jsem slepy

0 0
možnosti
VV

geminix

31. 8. 2009 15:37
Re:Potvrdil

taky jsem si to myslel,nez jsem se tam podival..ohromujici...proste uzasne..IVNYC

0 0
možnosti
MH

doddo

31. 8. 2009 15:19
NYC

Uzasne fotky :-) ale verim tomu, ze v lete tam musi byt dost desne

0 0
možnosti
K

kejklíř

31. 8. 2009 16:42
Re: NYC

Když jsxem po něm chodil předloni, tak tam měli 42 st. Po ulicích pobíhali černoši s chladícíma bedýnkama na prodávali jednu malou vodu (normálně stojí 0,18 $) za 2$.

0 0
možnosti
MM

Mitheitel

31. 8. 2009 12:59
Potvrdil jste mi jedno...

... je to jediné město na světě, které opravdu netoužím navštívit :-P

0 0
možnosti
JS

dorota machalova

31. 8. 2009 14:06
Re: Potvrdil jste mi jedno...

My jsme za to radi:-P

0 0
možnosti
LS

salinka

31. 8. 2009 12:55
pochvala

Bohužel jsem v USA nebyla, ale je to můj sen se tam podívat. Fotky jsou moc pěkně zachyceny. Fakt zajímavě. Foťte dál, ráda se s vámi podívám na další místa.:-)R^R^

0 0
možnosti
TK

osvetitel

3. 9. 2009 8:15
Re: pochvala

New York City je mesto kdese micha hodne stareho s novym,a i kdyz sveho casu to bylo "nej" na svete,tak uz to davno neni pravda. Ale porad ma neco do sebe,i kdyz bez tech dvojcat uz to neni "ono"! Nejlepsi pohled pro fotografy dokud staly ty dvojcata,byl podle meho nazoru z druheho brehu ze State Liberty Parku in Jersey City. Stacilo zajit na 33st. do podzemky a vystoupit na Growe St. in Jersey City, a potom se par bloku pesky nebo 5 minut taxikem, dopravit do toho parku,kde i ta socha svobody je blize!

0 0
možnosti
  • Počet článků 17
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2597x
Narodil jsem se roku 1980 v Třebíči, vystudoval ČVUT FEL obor Počítačová grafika. Fotografování se profesionálně věnuje od roku 2008.
Kromě focení architektury, krajiny, reportáží, produktů či svatebních fotografií se ve svém nově otevřeném pražském ateliéru jen několik kroků od Paláce Flóra (Šrobárova 8, Praha 10) věnuji portrétní a reklamní fotografii a rámování.

Fotograf, grafik, designer a ilustrátor.

http://mikulas.photo/kontakt/
www.pictoart.cz
Svatební fotograf Praha

Prodej fotografií v rámu:
Fotoobrazy a rámování
Autoské fotoobrazy blogerů

Můj ateliér: mikulas.photo
Moje galerie: GALERIE
 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky